BluePink BluePink
XHost
Servere virtuale de la 20 eur / luna. Servere dedicate de la 100 eur / luna - servicii de administrare si monitorizare incluse. Colocare servere si echipamente de la 75 eur / luna. Pentru detalii accesati site-ul BluePink.

 

 

 

 

 

 


:: Home
:: Downloads
:: Forum
:: Members
:: Staff
:: Regulament
:: CotWeek
:: Liga CCR
::
Cum Joci Online?


 
...::: Ce nota ar merita acest site ? :::...
  
Can be vote every day !!!

   
Romanian Top66
 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ambii jucatori trebuie sa inceapa astfel:

Amesteca pachetul de carti. Apoi trag cinci carti la rand din pachet si, fara sa se uite la ele le aseaza in fata lor. Aceste carti reprezinta scuturile.

Se decide cine incepe prin orice metoda... La intelegere, se arnca cu banul sau se da cu un zar.

Se iau 5 carti la rand din pachet, acestea reprezentand cartile din mina.

Cine castiga...
Fiecare jucator ataca adversarul cu creaturile. De fiecare data cand una dintre creaturile unuia ataca adversarul si nu este blocata, este spart un scut. Daca adversarul nu mai are scuturi, trebuie atacat inca o data pentru a fi invins...

Ordinea in care se fac miscarile
1. Incepe turul. Daca aveti carti "intoarse" ["tapped"], repuneti-le in pozitia initiala ["untap all cards"]. Cartile "intoarse" sunt cartile carora le-a fost schimbata pozitia dupa ce au fost folosite in turul anterior. [Cand jucati o creatura, trebuie sa intoarceti un numar de carti din zona de mana egal cu costul creaturii, iar daca atacati cu o creatura, aceasta va fi intoarsa si nu mai poate fi folosita decat in turul urmator.] Pentru a putea refolosi creaturile si cartile din zona de mana, la fiecare inceput de tur, trebuie sa le reasezati in pozitia initiala - "untap all cards". Numai creaturile "intoarse" (folosite) sunt vulnerabile la atacurile normale ale adversarului.

 

 

 

 

...................Intoarce ["Tap"] .......Intoarce ["Tap"] ["Untap"] ......

2. Trage o carte
Important! Numai jucatorul care incepe jocul [- e primul -] nu trage carte in primul tur. Aceasta regula nu este specificata in Quick Start Guide. Sa tragi o carte inseamna sa iei o carte cum vine la rand din pachet si sa o pui in mina. Cand unul dintre jucatori termina cartile [cand trage ultima carte din pachet] respectivul jucator pierde duelul.

3. Pune o carte din mina in zona de mana.
Poti pune o singura carte (de orice tip si orice civilizatie) in Zona de Mana in fiecare tur, daca nu cumva o vraja sau efectul unei creaturi nu te lasa sa pui mai multe carti in mana. Daca nu vrei, nu esti obligat sa pui carte in zona de mana in fiecare tur. Nu exista limita la numarul de carti pe care le poti avea in zona de mana. Puneti invers cartile in zona de mana, in asa fel incat sa puteti citi corect numarul de mana aflat in partea de jos a cartii.

 

 

 

.......................Cartile din zona de mana se pun invers......................

Cartile din zona de mana iti aduc mana in fiecare tur. Mana este "moneda de schimb" magica. Cu mana, "platesti" pentru creaturile pe care le pui in joc si pentru vrajile pe care le folosesti. Cartile din zona de mana nu fac altceva decat sa iti puna la dispozitie mana. Trebuie ignorat orice text de pe carte in afara de numarul de mana. [In prezent, toate creaturile si vrajile aparute in Duel Masters au numarul de mana 1. Deci fiecare carte pusa in zona de mana iti da 1 mana].

4. Pune creaturi in zona de lupta si foloseste vraji.
Daca vrei, poti pune cate creaturi vrei si poti folosi oricate vraji. Poti face aceste miscari in orice ordine.

Cum poti folosi o vraja?
Alege o vraja pe care o ai in mana. Costul vrajii este trecut in coltul din stanga-sus al cartii. Daca nu ai suficiente carti nefolosite in zona de mana - cel putin egale cu costul vrajii - nu poti folosi vraja. Platesti pentru folosirea vrajii intorcand un numar de carti egal cu costul vrajii in zona de mana.
Important: Cel putin o carte pe care o vei intoarce in zona de mana trebuie sa fie din aceeasi civilizatie cu vraja pe care vrei sa o folosesti. Exemplu: Pentru a folosi o vraja de natura care costa 4 mana, intorci cel putin 1 carte de natura din zona de mana. Celelalte 3 carti pot fi din orice civilizatie.

 

 

 

 

 

Dupa ce ai intors cartile in zona de mana, faceti ce spune vraja. Nu este obligatoriu sa puteti face tot ceea ce spune. Urmati instructiunile in ordinea in care sunt scrise, si faceti atat cat puteti. Dupa aceea, puneti vraja in cimitir. Cartile din cimitir sunt puse cu fata in sus, langa pachet. Acestea pot fi vazute oricand de catre voi sau adversar.

Cum puneti in joc o creatura?
Alegeti o creatura din mina. Costul creaturii se afla de asemenea in partea din stanga-sus a cartii. Daca nu aveti in zona de mana suficiente carti sau nu aveti nici o carte nefolosita din civilizatia creaturii pe care vreti sa o jucati, nu puteti pune creatura in zona de lupta.

Dupa ce intoarceti cartile in zona de mana, puneti creatura in zona de lupta. Nu exista o limita pentru numarul de creaturi care pot fi puse in zona de lupta.
Important! Creaturile nu pot ataca in turul in care le puneti in yona de lupta pentru ca sunt "obosite". Vor fi gata de atac in turul urmator. Exista insa si creaturi care pot ataca in turul in care sunt puse - aceastea sunt cele care au propietatea de "Speed Attacker".

 

 

 

 

Cum puneti in joc o creatura Evolutie?
Creaturile Evolutie sunt un tip special de creaturi, care au fost introduse odata cu aparitia primului Expansion-Set, "Evo-Crushinators of Doom". Pentru a pune in joc o creatura Evolutie se procedeaza la fel ca si pentru o creatura normala. Diferenta esentiala este ca, pentru a juca o Evolutie trebuie sa existe in zona de lupta o alta creatura din rasa pe care o cere Evolutia. Creatura Evolutie specifica de ce rasa este nevoie pentru a evolua.

Cand jucati o creatura Evolutie, o puneti deasupra creaturii din care aceasta evolueaza. Creatura din care se evolueaza se lasa sub Evolutie, dar se ignora. Conteaza doar proprietatile creaturii Evolutie.

Creaturile Evolutie nu sunt "obosite" atunci cand sunt puse in zona de lupta, chiar daca creatura din care au evoluat era "obosita". Asta inseamna ca pot ataca in acelas tur in care sunt puse in joc. Creaturile Evolutie pot fi evoluate chiar si din alte creaturi Evolutie, daca rasa acestora este corecta. Nu exista o limita pentru creaturile evolutie care pot fi puse una peste alta.

Nu se poate evolua o creatura a altui jucator, nici in jocurile multiplayer. Daca o creatura este mutata din zona de lupta in alta parte, toate creaturile de dedesubt sunt mutate, nu numai Evolutia de deasupra. Cat timp Evolutia este in joc, conteaza ca o singura carte. In momentul in care paraseste zona de lupta, sunt carti separate. Deci, daca o vraja te face sa pui o creatura Evolutie in zona de mana, pui toate cartile, separat in zona de mana.

5. Atacul
Poti ataca cu creaturile pe care le ai in zona de lupta. Nu poti ataca cu creaturile pe care le-ai pus in acest tur, pentru ca sunt "obosite". [Tineti minte: creaturile Evolutie nu sunt "obosite" deci pot ataca in turul in care sunt puse in zona de lupta.]

Poti ataca adversarul cu cate creaturi vrei. Ataci pe rand cu fiecare.
Cand vrei sa ataci, intorci creatura cu care vrei sa ataci si anunti ce ataci. Poti ataca adversarul sau una dintre creaturile "intoarse" pe care el le are in zona de lupta.

Cand ataci, nu trebuie sa intorci carti din zona de mana... Odata ce ai platit pentru a juca o creatura, nu trebuie sa platesti pentru fiecare atac al ei.

Atacarea adversarului
Cand una dintre creaturi ataca adversarul si nu este blocata, ii sparge unul dintre scuturi. Tu alegi care dintre scuturi va fi spart, apoi adversarul il ridica si il pune in mina.

Daca adversarul nu mai are scuturi, iar una dintre creaturi ataca inca o data si nu este blocata, ai castigat.

Unele creaturi pot sparge mai multe scuturi odata cand ataca adversarul si nu sunt blocate. Acestea sunt "Double Braker" [sparge doua scuturi], "Triple Breaker" [sparge trei scuturi], "Crew Breaker" [sparge mai multe scuturi in functie de abilitati"]

Daca adversarul are mai putine scuturi decat poate sparge creatura cu care ataci, aceasta nu il distruge, ci doar ii sparge toate scuturile pe care le are.

Atacarea unei creaturi "intoarse"
Cand una dintre creaturile tale ataca o creatura "intoarsa" a adversarului si nu este blocata, cele doua creaturi se lupta. Toate creaturile au puterea scrisa in coltul din stanga jos a cartii... Castiga creatura care are putere mai mare. Creatura care pierde, este pusa in cimitir. Daca cele doua creaturi au putere egala, amandoua vor fi puse in cimitir. Exista creaturi care au "+" dupa putere. Aceasta inseamna ca puterea poate fi mai mare, in functie de o anumita instructiune de pe carte. Asigurati-va ca stiti ce spune textul de pe carte si cunoasteti puterea corecta a creaturii.

Efectele de atac
Unele creaturi au proprietati speciale in momentul in care ataca. Cand vrei sa ataci cu o creatura, o intorci si alegi ceea ce vei ataca cu creatura respectiva. Dupa asta, se executa efectul pe care creatura il are cand ataca. De abia dupa acest pas, adversarul poate bloca, sau urmeaza regulile pentru creaturile sau scuturile distruse.

Blocarea unui atac
Numai creaturile care au proprietatea de "Blocker" pot bloca alte creaturi. Se poate folosi un blocker pentru a opri orice atac. Cand folosesti unul dintre blockeri pentru a opri un atac, acesta va fi "intors". Deci, in mod normal, pentru a opri un atac, trebuie sa ai in zona de lupta blockeri "neintorsi". "Oboseala" nu il impiedica pe un blocker sa blockeze un atac.

Cand o creatura blockeaza, aceasta se lupta cu creatura care a atacat. Daca este blocata, creatura care a atacat nu isi atinge tinta - creatura atacata sau adversarul - pentru ca va trebui sa lupte cu blockerul. Castiga creatura care are putere mai mare. Creatura care pierde, este pusa in cimitir. Daca cele doua creaturi au putere egala, amandoua vor fi puse in cimitir. Exista creaturi care au "+" dupa putere. Aceasta inseamna ca puterea poate fi mai mare, in functie de o anumita instructiune de pe carte. Asigurati-va ca stiti ce spune textul de pe carte si cunoasteti puterea corecta a creaturii.

Ordinea pasilor in cadrul unui atac
Ce se intampla mai intai poate conta uneori in cadrul unui atac. De aceea exista reguli pentru ordinea in care se intampla lucrurile:

Cand intorci o creatura pentru a ataca un adversar, urmeaza imediat instructiunile scrise dupa textul "Cand aceasta creatura ataca..." ["When this creature attacks...]. Apoi, daca adversarul nu blocheaza, urmeaza toate instructiunile care sunt scrise pe carte... Dupa aceea spargi scuturi (sau castigi daca adversarul nu mai are scuturi)...

Cand doua creaturi se lupta in primul rand se urmeaza instructiunile de la creatura care este activa [care ataca]. Apoi adversarul urmeaza instructiunile care se aplica pentru creatura lui care este in lupta. Dupa aceasta, se compara puterea creaturilor. Daca una dintre creaturi este mai slaba, aceasta este pusa in cimitirul celui care o are in lupta. Daca puterea este egala, ambele creaturi sunt puse in cimitir. Dupa aceasta, se urmeaza instructiunile care se aplica dupa lupta - prima pentru creatura care a atacat si apoi pentru creatura care s-a aparat.

5. Terminarea turului
Anunta adversarul ca ai terminat. Trebuie sa stie ca ai terminat turul pentru a-l incepe pe al lui. Dupa ce ai terminat turul, nu mai poti face nimic pana cand nu iti va veni randul dupa turul adversarului.

Tururile se vor succede pana cand unul dintre jucatori va invinge.


 


 


 
 
 

©2006 PoWeReD bY KaiJudo